dimarts, 1 de febrer del 2011

Bloc amb estil!

Eiii, a algú li ha semblat que el meu bloc te estil (ups, com es pot escriure uns ulls aixecant i baixant les seies???). Ha estat l'Inma des de el seu bloc Para mi peque con amor, aprofito per recomanar-vos que el visiteu, sobretot si teniu nens petits, es increible les manualitats que fa!!



A tots ens agrada rebre premis (suposo) al menys a mi si, i sobretot aquests, que son no buscats, simplement algú et diu: ep! que m’agrada el que fas...

Doncs això, a mi m’agrada molt el que fa molta gent, però només en posaré uns quants, així em deixo algun per propers premis, ;-)

Trobo que tenen molt d’estil:
Meisi de Kireei (suposo que moltes sereu seguidores), perquè em dona idees de tot tipus: decoració, roba per fer, joguines,...
Ale de Cuatro en la cama amb la que he resolt dubtes presents i futurs sobre criança
Marta de Reciclando en la escuela que m’inspira manualitats sostenibles ;-)
De Comparte tus ecoideas no se que dir-vos, comproveu-ho vosaltres mateixos
I a l'Esther de Somos Tribu perquè s’inicia en aquest món, m’agrada molt les coses que explica i es molt bona amiga meva des de... fa tant de temps que gairebé ni me’n recordo des de quant.

4 comentaris:

  1. Muchas gracias Sabrina!!!! besotes

    ResponElimina
  2. Gràcies Sabrina! Fa molta il·lusió que el bloc serveixi d'inspiració.

    Que sàpigues que l'apreci és mutuu, compartim l'estil de criança i per això m'agrada tant llegir-te.

    Una abraçada,

    Nítdia (Comparte tus Ecoideas)

    ResponElimina
  3. muchas gracias Sabrina, da gusto saber que al otro lado de la pantalla hay amigos =)

    ResponElimina
  4. Gracias Sabri!! un abrazo muy fuerte!

    ResponElimina