divendres, 14 de maig del 2010

El somni d'aquesta nit

Fa més de 15 anys que tinc un somni recurrent: condueixo.
Al principi conduia un cotxe i, des de que em vaig treure el carnet, condueixo una moto, vaig a llocs diferents i faig coses variades, però l'important del somni es el fet de conduir, es a dir, em llevo i dic "Aquesta nit he conduit en somnis".

Bé, doncs, aquesta nit hi ha hagut una variació força important. l'Àfrica anava al seien del conductor i jo just darrera d'ella, ella tenia accés als pedals i al volant i jo canviava les marxes, tenia un embrague d'emergència al costat esquerre del volant, però no necessitava fer-lo servir i també he pensat que, en cas de necessitat, podia frenar amb el fre de mà... Però l'Àfrica ho feia prou bé tota sola :)

Suposo que els afeccionats a interpretar els somnis tindrien moltes coses a dir...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada