dimecres, 16 de març del 2011

Fitxes botàniques.

Si, si, heu llegit bé, FITXES!

La veritat es que, sense voler, la idea va sortir de l'Àfrica.

Un dia que jo estava fent servir la plastificadora, l'Àfrica va voler plastificar una de les seves fulles; va quedar!... De seguida vaig pensar que en plastificaríem més de fulles.

Una de les darreres vegades que vam pujar a Can Gregori, vam estar recollint fulles dels arbres; quan vam arribar a casa les vam posar a la nostra premsa particular (una guia telefònica xafada per un munt de llibres pesats); fa poquet les hem tret, els hem posat el nom (en català -en blau-, en castellà -en lila- i el nom científic -en rosa-) i les hem plastificat. El resultat es aquest:



Hem fet 11 fitxes, l'Àfrica m'anava donant les fulles i m'anava dient quina era cadascuna i, la veritat, només es va equivocar un parell de vegades ¡no m'ho pensava això!

No se ven bé per qui ni per què son aquestes fitxes, només em venia de gust fer-les; potser són per nosaltres (els grans) i dintre d'un temps, les complementarem amb una fitxa més formal que indiqui les peculiaritats de cada espècie... Si ho fem així, segur que us ho acabo explicant! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada