dijous, 9 de setembre del 2010

La "Xarranca"

Segur que heu vist aquestes peces algún cop. Jo les vaig comprar quan l'Àfrica era petita; per tal de tenir un terra una mica més tou i evitar-li algún que altre cop al cap i per que no passes massa fred pel terra a l'hivern (l'altre progenitor te al·lèrgia als àcars i les catifes no passen de la porta d'entrada...).

Fa anys que no les faig servir. Amb la Mara no les he trobat tant necessàries, en part perque ens hem canviat de pis i tenim la calefacció radiant (per terra) i aquest material no es el que més m'agrada per als bebes...

La cosa es que fa temps que em vull desfer d'elles, però, aquelles coses, em sap greu per si les necessito per alguna cosa... Ahir, però, estava decidida, estic fent una mica de reorganització de l'armari i van sortir d'ell amb la idea de que marxin de casa.

L'Àfrica les va trobar, les va agafar i les va col·locar a terra amb una forma una mica extranya. No vaig saber el que era al principi fins que no la vaig veure caminant per sobre: primer a la pota coixa i després posant els dos peus.

Aquest estiu va veure unes nenes en un parc que jugaven a una "xarranca" pintada a terra (no pintada amb guix com us imagineu, no, que d'aquestes ja no se'n veuen, pintada al terra amb colors, pel qui va "fer" el parc) i es veu que li va agradar el joc :). Bé, doncs, tenim una "xarranca" de posar i treure que no embruta el terra...

Ara, em ve un altre dubte existencial: guardo només les peces necessàries per fer la "xarranca" o les guardo totes per si se li té alguna altra idea?

Segur que les acabo guardant totes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada