dimecres, 11 de gener del 2012

Joc de lletres

L'Africa, ultimament, esta força interesada en les lletres...

No se com explicar-ho... Deletreja amb fonemes moltes paraules i frases al cap del dia: b-o-n d-i-a (ojo! no be-o-ene de-i-a), em demana el telèfon o el teclat per escriure paraules que ja coneix: Africa i Goyo (que es son pare i se l'ha apres per poder-lo trucar al móbil sense la meva ajuda :) )

L'altre dia vaig recordar que fa mooooolt temps vaig comprar al mercadillo del cole aleman un joc de lletres de fusta que pot ser li interesava....

Vaig encertar. Va estar un parell de dies portant el joc a tot arreu, fins que la nit de Nadal van entrar uns patins a casa ;)



Ara, que ja patina quasi a la perfecció, l'ha tornat a rescatar.




Es curiós, posa el seu nom a l'inreves i despres, de vegades comença a posar lletres sense sentit aparent (com a aquestes fotos) o continua posant el nom de son pare i el meu (que con te moltes lletres com les seves també se'n surt força bé) i em pregunta pel nom de sa germana.

1 comentari:

  1. Quines lletres més boniques. Un material molt manipulable. A veure que en surt.

    ResponElimina