dilluns, 27 de desembre del 2010

Decoració nadalenca

Si, ja ho se, aquesta entrada tenia que haver-la fet, com a mínim, la setmana pasada, però... Surt ara.

Tenia pensat fer els triangles constructius de Montessori amb gomaeva, però no m'en vaig sortir, així que tenia un munt de gomaeva a casa i he decidit fer-la servir pels guarniments de Nadal.

He fet un arbre amb "boles" que ja heu vist a l'entrada anterior. L'arbre el vaig fer jo sola, amb les boles em va ajudar l'Àfrica; li vaig proposar que retallés la gomaeva però, com que no ha practicat massa a això de retallar per la linea no li va semblar bona idea, vaig proposar-li, doncs, que enganxes les plantilles amb cel·lo a sobre de la planxa de gomaeva i, tal com sospitava, ho va fer encantada (no se que té aquestes darreres setmanes amb el cel·lo que me'l escampa per tot arreu)



Jo em vaig encarregar de retallar les boles i quan ja estaven així, l'Àfrica les va muntar (jo vaig fer la primera i ella la resta).



Per penjar-les a l'arbre vaig agafar un fil groc i una agulla i les vaig cosir: una puntada a la bola, una puntada a l'arbre i un llacet, no ha quedat pas tan malament, no?



Després he fet unes quantes "llums" com aquesta, amb fulles de roure enganxades al got amb cel·lo d'aquest de dues cares. Es una idea que vaig trobar ja fa temps al bloc de maxylola, encara que ells feien servir un cordill.



Volia fer més cosetes (per això he trigat tant a fer l'entrada) però, aquest any no ha estat posible; fins i tot tinc un Pare Noel a mig construir...



L'Àfrica comença a reconeixer unes poques lletres, entre elles la seva, així que se'm va ocorrer "marcar" els regals amb la inicial de cadascun de nosaltres. De seguida va saber quin era el seu, crec, a més, que això li servirà per començar a conèixer les nostres (encara que no tenia aquesta intenció).
Les he fet amb plantilla, igual que les boles, com que trobo que no han quedat malament del tot i això que les vaig fer molt tard i una mica de pressa i correns, m'ha animat per intentar fer, de mica en mica, l'abecedari mobil Montessori, ja us explicaré...



Potser aquesta idea encara us serveix per reis...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada