divendres, 5 de novembre del 2010

Ambientador natural

Ahir us vaig comentar que havia fet un ambientador natural.

A més, he d'afegir que es moooooolt i molt fàcil de fer. Ho vaig llegir en un llibre de cases ecologiques, penso que era del Mariano Bueno.

Es tracta de pelar una mandarina de manera que quedi la meitat d'abaix sensera amb una mica del propi fil de la mandarina (si, s'ha d'anar amb compte, però es més senzill del que us penseu), posar-hi oli i encendre-la.

Jo pensava que faria molta olor de mandarina, però no, l'aroma que deixa el molt subtil.

L'Àfrica en quant la va veure encesa va voler cantar "el cumpleaños feliz", la vaig convèncer per que esperès a que s'acaves l'oli i la metxa i, així ho vam fer...

8 comentaris:

  1. ooooh que facil!!! ja ho provare, m'encanta la olor de mandarina :) com fas pq s'aguanti el fil?

    ResponElimina
  2. Hola, fa dies que et llegeixo i m'agrada molt les coses que feu!!
    Aquest ambientador´ho provaré de fer jo també, per cert, la metxa és d'una espelma normal, o s'encén d'un fil de la mandarina? Potser és una pregunta tonta, però això no m'ha quedat clar.

    Moltes gràcies i enhorabona pel blog!!

    Petons, Mara (sí, com la teva filla).

    ResponElimina
  3. A casa també ho provarem. El fil es especial d'espelmes?

    ResponElimina
  4. Ooooooh que xulo!! M'agrada molt l'olor de cítrics així que segur que ho provem. Gràcies guapa!!

    Besos

    ResponElimina
  5. El fil es el propi de la mandarina. S'ha d'anar amb una mica de compte quan es separa la mandarina de la pell per tal que es quedi enganxat.

    Edito l'entrada perquè està clar que no ho he sapigut explicar ;)

    Ah! Mara, ¡quin nom tan maco que tens!! :D
    Moltes gràcies i molts petons a totes

    ResponElimina
  6. Oh què bé, doncs ara ja no tinc excusa per no fer-ho. Per cert, el nom de Mara no és el meu de veritat, l'utilitzo per signar als comentaris, és que m'encanta aquest nom!!!

    Petons, Mara.

    ResponElimina
  7. A ver si así me sale..lo intenté con un hilo normal y se mojaba..¿Se podrá hacer con una naranja o un limón? Esta noche lo volvemos a intentar..Gracias por la idea

    ResponElimina
  8. Eii ho he provat i fa una olor boníssima!!

    gràcies guapa!!

    ResponElimina