dissabte, 15 de gener del 2011

Jugant amb els cilindres

Ho reconec. Avui l'he incitat jo a l'Àfrica. No m'he pogut estar, en tenia tantes ganes!!

La Mara estava dormint i he començat a treure els cilindres sense botó Montessori, l'Àfrica m'ha ajudat de seguida, com que agafo les capses una a una, ella m'ha posat les mans i jo li anava passat mentre ella les deixava a terra.

Un cop les capses eren a terra he agafat la verda (perquè no es un dels seus colors preferits) i he fet una torre, ella ha agafat la blava i la vermella i m'ha dit: jo amb aquesta puc fer una escala (la blava), de veritat que en aquell moment no sabia el que volia dir; una escala?, si, mira! I l'ha fet...
Hi ha hagut un moment que ha agafat una que no tocava i se'n ha adonat abans d'anar a buscar l'altra.



De seguida s'ha animat i ha destapat la caixa vermella i la groga i ha fet aquesta combinació. En quan ha acabat m'ha demanat que m'esperés un moment i a anat a buscar uns quants cotxes, ha afegit els cilindres verds, ha començat a obrir i tancar portes i tot plegat s'ha convertit en un pàrquing :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada