divendres, 9 d’abril de 2010

L’Arbre Vell

Ja fa temps vam agafar aquest llibre a la biblioteca i li va agradar mooolt. Un dia volíem regalar un llibre a una amiga pel seu aniversari i, en trobar l’Arbre Vell, no a tenir cap mena de dubte: mama aquest! però has d’agafar 2, un per ella i un per mi... La veritat es que a mi també m’havia agradat molt (sense reis ni prínceps, bons ni dolents), així, que fa uns mesos que el tenim a casa.

La coloma missatgera reparteix el correu a l’Arbre Vell i pregunta a cadascun dels seus habitants que vol dir la gran X que hi ha pintada ¿algú ho sabrà? ¿serà un bon senyal? I si no ho es, ¿en sabran sortir tots plegats?

Gairebé me’n oblido, la X ja la te apresa ;)

3 comentaris:

  1. Gracias por la recomendación. A Vera le encanta que le lea cuentos y muchas veces es dificil encontrar historias no sexistas, "educativas" (tela los valores que a veces transmiten algunos cuentos..A nosotros nos gustan mucho la mayoría de la editorial Kalandraka y Kókinos.."A que sabe la luna" "Oso grande y oso pequeño" , "Os quiero a todos"...quizá ya los lees con África, pero por si acaso..Sigue compartiendo libros, que me encanta este tema..Gracias

    ResponElimina
  2. Pues no! No los he leido. Los busco... Grácias y un beso.

    ResponElimina
  3. Esta semana cogí de la biblio " LA mariquita gruñona " y Vera está encantada..cada pagina viene con un reloj dibujado, pero yo no lo uso para enseñarle las horas..de momento no me ha preguntado..Me gusta el autor (Eric Carlé) tiene otros que me gustan como "PApá , por favor, consígueme la luna" o "El grillo silencioso .. La oruga glotona ...son faciles de leer y no tengo que cambiar ninguna frase o situacion que no me guste..que es lo que suelo hacer sobre la marcha en muchos cuentos..je,je..Por cierto si sabes de algun libro que hable de la pedagogia o la funcion del cuento, compartelo, porfi..
    besos

    ResponElimina